فایل|دلایل برون سپاری فعالیت ها و بررسی اثربخشی آنها در سازمان|
مشخصات مختصر و مفید این پست با عنوان دلایل برون سپاری فعالیت ها و بررسی اثربخشی آنها در سازمانقابل مشاهده می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید .
هدف از این پایان نامه می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات82حجم291/46 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
توضیحات کامل
مقدمه پایان نامه دلایل برون سپاری فعالیت ها و بررسی اثربخشی آنها
فرآیند اجرایی برون سپاری
اجرای هر تصمیمی نیاز به ساز و کار، رویه و نظام دارد، تا بتوان آن را به درستی پیش برد. هر چه حوزه ی تأثیرگذاری تصمیمات بزرگ تر باشد، اهمیت این موضوع نیز بالاتر می رود. تصمیمات برون سپاری نیز از این امر مستثنی نیستند. از این رو اجرای تصمیات برون سپاری در یک بنگاه اقتصادی، نیاز به فرآیند و ساز و کار دارد. در این قسمت، در پاسخ به این پرسش که چگونه می توان برون سپاری نمود و تصمیمات برون سپاری چگونه به مرحله ی اجرا در می آیند، یک فرآیند عمومی ساختار یافته و گام به گام ارائه و تشریح خواهد شد.الگوی اجرایی برون سپاری موردنظر که تصویر کلی آن در شکل 2-1 آمده ( موجود در فایل خریداری شده)، مشتمل بر پنج گام اصلی و یک گام با عنوان اقدامات اولیه و پیش نیازی است که هم در اجرای هر یک از گام ها، و هم در حین انتقال از هر گام به گام بعد ملاحظات ویژه ای مورد نیاز خواهد بود. در این قسمت، به طور خلاصه به بیان این گام ها خواهیم پرداخت و توضیحات مشروح در مورد هر یک از گام ها را به قسمت های بعدی موکول خواهیم کرد.
الگوی اجرایی مورد بررسی، نتیجه خلاصه مطالعه و بررسی منابع و مراجع مختلف در مقوله ی برون سپاری و به ویژه الهام گرفته از مرجع است. البته، تجربیات مؤلفان در استفاده از الگوی یاد شده نشان می دهد که این الگو تا حد زیادی مناسب شرایط بنگاه های کوچک و متوسط است. هر چند، در مورد سازمان های بزرگ نیز الگوی یاد شده در زیر مجموعه های آن ها به راحتی قابل به کارگیری است، ضمن اینکه اسناد سازمان های بزرگ ممکن است به عنوان یکی از وظایف و مأموریت های ارزش آفرینانه ی خود برای شرکت های زیر مجموعه، نقش تسهیل گر و پشتیبانی کننده را در قبال اجرای برون سپاری اثر بخش در درون زیر مجموعه های خود متقبل شوند(سید جوادین وحسنقلی پور،1390).
دلایل برون سپاری و منافع مورد انتظار
درباره ی استفاده از رویکرد برون سپاری در شرکت ها، دلایل و علل مختلفی بیان شده است. این تعجب آور نیست که شرکت های مختلف، به علل متفاوت به این رویکرد رو آورده اند؛ چرا که شرایط شرکت های مختلف با هم متفاوت بوده و هر یک از این علت های عمده، به شرایط ویژه ی هر شرکت وابسته است. علل استفاده ی شرکت ها از این رویکرد را می توان در دسته بندی زیر مورد بررسی قرار داد:
الف.-دلایل سازمانی
1- بهبود و افزایش تمرکز بر صلاحیت های بنیادی: سازمان ها امروزه به برون سپاری به دید یک استراتژی تجاری می نگرند. این موضوع در مورد شرکت های صاحب تکنولوژی های پیشرفته نظیر میکروسافت و هیولت پاکارد ملموس تر است. آن ها تمرکزشان را بر روی تکنولوژی های کلیدی معطوف کرده و سایر امور را به شرکت هایی که به خوبی آن ها را پشتیبانی می کنند سپرده اند.
2- دستیابی به توانمندی ها و امکانات در کلاس جهانی: امروزه، شرکت ها تمرکز خود را به تکنولوژی ها و توانمندی ها مطرح در کلاس جهانی، معطوف نموده اند. هدف آن ها، دست یابی به توانمندی های جهانی بدون پذیرش ریسک توسعه، در همه ی زمینه های مرتبط است.
3- انعطاف پذیری در بلند مدت: افزایش انعطاف پذیری برای مواجه شدن و پاسخ گویی بهتر به تغییر شرایط بازار، تقاضای محصولات و خدمات و تکنولوژی، از ملاحظات کلیدی اغلب شرکت ها به شمار می آید.
4- گام برداشتن سریع و شتاب گرفتن مزایای مهندسی مجدد: شرکت هایی که اقدام به مهندسی مجدد می کنند، غالباً در می یابند که برون سپاری، مزایا و اهدافی را که آن ها در پی آن هستند حاصل خواهد کرد. ضمن این که، برون سپاری ابزاری جهت تسهیل در اجرای مهندسی مجدد به شمار می آید.
5- افزایش بخش ها و وظایف (دگرگونی و تحول در سازمان): در زمانی که شرکت اقدام به تغییر حوزه ی کسب و کار خود می نماید، برون سپاری شرکت را قادر می سازد تا با کمترین تأثیرات بر منابع داخلی، بخش ها و فعالیت های جدیدی را به حوزه ی کسب و کار خود اضافه کند.
6- توسعه ی فروش و امکانات تولیدی در گذر زمان، هنگامی که امکان فراهم کردن منابع مالی جهت چنین توسعه ای فراهم نباشد، در برخی مواقع تقاضا برای محصولات شرکت افزایش می یابد اما توان تولیدی موجود شرکت، اجازه ی پاسخ گویی به حجم بالای تقاضا را نمی دهد. در نتیجه، ممکن است شرکت ترجیح دهد تا برای حفظ بازار رو به رشد خود، توانایی پاسخ گویی بهتر به تقاضا های آینده را افزایش دهد.
7- کسب فرصت ها و موقعیت های تجاری بیشتر و دست یابی به بازارهای جدید، به واسطه ی دسترسی به شبکه ی تأمین کنندگان (گستره ی مناسبی از قابلیت های گوناگون و متنوع).
- بهبود عملکرد عملیاتی (همچون کیفیت بالاتر، افزایش بهره وری، زمان پیشبرد کوتاه تر، استفاده ی بهتر از تجهیزات، افزایش خروجی ها و سود بیشتر)
8- دسترسی مناسب به بهترین تجربیات و کسب مهارت های جدید: انتخاب تأمین کنندگانی که دارای توانمندی های فنی برجسته هستند، اهرم و عاملی است که با افزایش مهارت و دانش در هر دو شرکت سبب افزایش مزیت رقابتی و برتری های فنی آن ها می گردد.
9- افزایش و شتاب بخشیدن به توسعه از طریق بهره برداری و نفوذ در سیستم ها، فرآیندها و توانمندی های توسعه یافته تأمین کننده (نگاه به برون سپاری به عنوان یک رویکرد یادگیری و الگوگیری).
- دسترسی به خدمات جدید: دستیابی به خبرگی، مهارت ها و تکنولوژی هایی که دستیابی به آن ها از طریق دیگر غیر ممکن یا دشوار است.
10- بهبود مدیریت و کنترل
11- بهبود مدیریت ریسک
12- تحصیل و کسب ایده های نوآورانه: برون سپاری اجازه می دهد تا سازمان، نوآوری ها و ایده های سازمان های دیگر را در تبادل با آن ها فرا گرفته و از آن ها در ارزش افزایی محصولات جدید و رضایت مندی مشتری نهایی بهره گیرد.
13- کسب وجهه ی تجاری مناسب به واسطه ی همکاری با پیمان کاران پیشرو.
14- دلایل مرتبط با امور مالی و هزینه ها : کاهش هزینه ها و قیمت تمام شده ی محصولات به واسطه ی دست یابی به تأمین کننده یا عملکرد بهتر و ساختار هزینه های پایین تر: برون سپاری کالاها و خدمات به سازمان اجازه می دهد تا از مزایای همچون تجربه ی خبرگی تأمین کننده و مزیت اقتصاد مقیاس استفاده کرده در زمان کوتاه تر و هزینه ی کم تر اقدام به تأمین آن ها نماید.
15- ایجاد نقدینگی : ایجاد نقدینگی با واگذاری دارایی ها به تأمین کننده یا کاهش سرمایه گذاری در دارایی ها و آزادسازی منابع برای اهداف دیگر.
16- تغییر هزینه های ثابت به متغیر ( در مورد برخی فعالیت ها و وظایف) (چشم براه و مرتضوی،1389).
فهرست مطالب
2-1- برون سپاری 4
2-1-1- سابقه برون سپاری 5
2-1-2-پیشینه تحقیقات انجام شده در داخل کشور 6
2-1-3-دلایل برون سپاری و منافع مورد انتظار 6
2-1-3-1-دلایل سازمانی 7
2-1-3-2-دلایل مرتبط با نیروی انسانی 10
2-1-4-سطوح برون سپاری 10
2-1-5- برون سپاری و مهندسی مجدد 13
2-1-6- فرآیند اجرایی برون سپاری 14
شکل( 2-1) الگوی اجرایی برون سپاری 15
2-1-7- اقدامات و پیش نیازی 15
2-1-7-1- خواست و عزم قاطع مدیریت ارشد 15
2-1-7-2- انتخاب شورای راهبری و مسؤول شورا 16
2-1-7-3- هدف گذاری شفاف 16
2-1-7-4- طراحی فرآیند اجرایی و تقسیم وظایف و مسؤولیت ها 17
2-1-7-5- ایجاد زبان مشترک بین افراد و گروههای درگیر در فرآیند 17
2-1-7-6- تعیین شایستگی محوری سازمان 17
2-1-7-7- تعیین حدود و استراتژی های برون سپاری و ملاحظات استراتژیک 17
2-1-7-8- ارزیابی ریسک ها 18
2-1-7-9-تأمین منابع و امکانات 18
2-1-7-9-ا-گام اول : تحلیل ساخت / خرید 19
2-1-7-9-ب-گام دوم : شناسایی، ارزیابی و انتخاب تأمین کنندگان 20
2-1-7-9-ج-گام سوم : مذاکره و عقد قرارداد 20
2-1-7-9-د-گام چهارم : اجرای قرارداد و مدیریت روابط 21
2-1-7-9-ه-گام پنجم: سنجش عملکرد تأمین کنندگان 22
2-1-8-مزاياي برون سپاري 23
2-2- پیشینه تحقیق 24
2-2-1- پیشینه نظری درباره برون سپاری 24
2-2-2-نتایج تحقیقات انجام شده درباره برون سپاری 25
2-3- اثر بخشی:در جستجوی یک تعریف 27
2-4-رویکردهای مختلف اثر بخشی 29
2-4-1-رویکرد نیل به هدف 29
2-4-1-1-مسائل و مشکلات نیل به هدف 30
2-4-1-2-فایدۀ عملی رویکرد نیل به هدف برای مدیران 33
2-4-2-رویکرد سیستمی 34
2-4-2-1- مفروضات رویکرد سیستمی 35
2-4-2-2- رویکرد سیستمی در عمل 35
جدول (2-1)نمونه هایی از معیارهای اثر بخشی رویکرد سیستمی برای انواع محتلف سازمان 37
2-4-2-3- مسائل و مشکلات رویکرد سیستمی 39
2-4-3-رویکرد عوامل استراتژیک 40
2-4-3-1- مفروضات رویکرد عوامل استراتژیک 42
2-4-3-2-رویکرد عوامل استراتژیک در عمل 43
جدول (2-2) نمونه معیارهای اثر بخشی سازمانی، انتخاب شده بوسیله ذینفع های استراتژیک 44
2-4-3-3-فایدۀ عملی رویکرد استراتژیک برای مدیران 44
2-4-4-رویکرد ارزشهای رقابتی 45
2-4-4-1- مفروضات رویکرد رقابتی 46
2-4-4-2- رویکرد ارزشهای رقابتی در عمل 47
جدول( 2-3) معیارهای اثر بخشی سازمان 48
2-5- اثر بخشی سازمانی 49
2-5-1- اثر بخشی سازمان را چه چیزی تعیین می کند؟ 50
2-5-1-1-متغیرهای علتی 50
2-5-1-2- متغیرهای میانجی 50
2-5-1-3- متغیرهای بازدهی یا غایتی 51
شکل (2-2)رابطه بین متغیرهای علنی، میانجی، بازده 52
2-6- هدفهای دراز مدت در مقابل هدفهای کوتاه مدت 52
2-6-1- یگانگی هدفها و اثر بخشی 53
شکل (2-3)جهات هدفهای مدیریت و زیر دستان 53
شکل (2-4)جهات مدیریت، زیر دستان و سازمان – تحقق معتدل هدفهای سازمانی 54
شکل (2-5) فقدان پیشرفت از لحاظ تحقق هدفهای سازمان 55
شکل (2-6) یگانگی هدفهای مدیریت، زیر دستان، و سازمان - تحقق زیاد هدفهای سازمانی 55
2-6-2- مشارکت و اثر بخشی 56
2-6-3- سبک رهبری و اثر بخشی 57
2-6-4- عوامل مؤثر در اثر بخش سازمان از نگاهی دیگر 60
شکل( 2-7)عوامل مؤثر بر اثر بخشی سازمان( محمدزاده، مهروژان، 1375صص 42-40) 61
2-6-5- سنجش اثر بخشی 61
2-6-6- رویکردهای سنتی برای سنجش اثر بخشی 62
شکل(2-8) رویکردهای سنتی برای سنجش اثر بخشی سازمانی 63
2-6-6-1- روش مبتنی بر تأمین هدف 63
2-6-6-2- روش مبتنی بر تأمین منابع 67
2-6-6-3- روش مبتنی بر فرآیند درونی 69
2-6-7- رویکرد نوین برای سنجش اثر بخشی 71
2-6-7-1- روش مبتنی بر تأمین رضایت گروه های ذی نفع 72
جدول (2-5) شاخص تعیین اثر بخشی سازمان 72
2-7 -آشنـایی بـا شرکت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران 74
2-7-1- نحوه توزيع و پخش فرآورده هاي نفتي از ابتداي پيدايش نفت در ايران 74
2-7-2- تاسيس و تكامل "شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران" 78
2-7-3-شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران در يك نگاه 81
منابع فارسي 82
منابع لاتين 83
"
فایل|دانلود پاورپوینت سیستمهای اطلاعاتی و اثرات آنها بر سازمان|
- فناوریهای اطلاعاتی,سیستمهای اطلاعاتی,اثرات سیستمهای اطلاعاتی بر سازمان,دانلود پاورپوینت سیستمهای اطلاعاتی و اثرات آنها بر سازمان,دانلود پاورپوینت سیستمهای اطلاعاتی,دانلود پاورپوینت رشته مدیریت
فایل|ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم مدیریت دانش و سازمان دانش مدار (فصل دوم)|
- دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم مدیریت دانش و سازمان دانش مدار (فصل دوم),مبانی نظری نگاهی دانش مدار به مدیریت دانش,پیشینه تحقیق ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ,پیشینه پژوهش مفهوم دانش و انواع آن,فصل دوم پایان نامه مدلهای مدیریت دانش,چارچوب نظری مزایای مدی,
فایل|مبانی نظری نقش فرهنگ سازمانی در پیشگیری از بروز فساد اداری در سازمان های دولتی|
- پیشگیری از فساد اداری,روشهای پیشگیری از فساد اداری,پیشگیری فساد اداری,نقش فرهنگ سازمانی در پیشگیری از فساد اداری,راهکارهای پیشگیری از فساد اداری,راه های پیشگیری از فساد اداری,فساد اداری در سازمان های دولتی,پیشگیری از فساد اداری در سازمانهای دولتی,پیشینه تحقیق فساد اداری,مبانی نظری فساد اداری,مبانی نظری پیشگیری از فساد اداری
فایل|پکیج نمونه سوالات و پاسخنامه آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با تضمین 100درصد قبولی در رشته شبکه و اینترنت|
- نمونه سوالات آزمون مشاوران حقیقی سازمان نصر با جواب و پاسخنامه,مشاوران حقیقی نصر,آزمون مشاوران نصر کشور سال 1396,آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور سال 1396,دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران سازمان نصر با پاسخ و جواب,آزمون مشاوران رشته نرم افزار,رشته سخت افزار و زیرساخت آزمون مشاوران نصر,آزمون مشاوران رشته اینترنت و شبکه,آزمون م
فایل|مبانی نظری ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان|
- مدیریت کیفیت جامع,مدیریت ارتباط با شهروندان,کیفیت خدمات الکترونیک,مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی,مدیریت کیفیت در سازمانها,مدل مناسب کیفیت خدمات,ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور,مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی,مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی,مبانی نظری کیفیت خدمات,مبانی نظری در مورد کیفیت خدمات,مبانی نظری کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
فایل|پاورپوینت سازمان ها و فرآیند ارتباطات|
- پاورپوینت , الگو ارتباط سازمانها , سازمان ها , فرآیند ارتباطات
فایل|تپاورپوینت جایگاه استراژی در سازمان و مدل تلفیقی جهت پیاده سازی آن|
- دستهبندی تکنیکهای استراتژی,راهنماي ما در پيادهسازي استراتژي,مقایسه استراتژی و برنامه ریزی بلند مدت,تأثیر چالشهای استراتژیک بر شکست کسب و کار,سلسله مراتب تصميمگيري استراتژيک
فایل|پاورپوینت اشتراک گذاری دانش در سازمانها|
- دانلود پاورپوینت اشتراک گذاری دانش در سازمانها,پاورپوینت اشتراک گذاری دانش در سازمانها,اشتراک گذاری دانش در سازمانها,دانش در سازمانها,اشتراک گذاری دانش,پاورپوینت اشتراک گذاری دانش,دانش افراد درسازمان ها
فایل|پاورپوینت تصمیم گیری در سازمان|
- پاورپوینت تصمیم گیری در سازمان, تصمیم گیری در سازمان, تحقیق تصمیم گیری در سازمان, تعریف تصمیم گیری, مساله یابی , تصمیم گیری , انتخاب و حل مساله,
فایل|دانلود پاورپوینت با موضوع محیط سازمان|
- انواع محیط سازمانی,محیط سازمانی pdf,محیط سازمانی چیست,عوامل محیطی موثر بر سازمان,محیط سازمان مقاله,تاثیر محیط بر سازمان,مدیریت محیط سازمانی,محیط داخلی و خارجی سازمان
فایل|پرسشنامه بررسی سطح توانمندسازی کارکنان در سازمان|
- پرسشنامه توانمندسازی,پرسشنامه توانمندسازی کارکنان,پرسشنامه توانمندسازی کارکنان در سازمان,پرسشنامه سطح توانمندسازی کارکنان,پرسشنامه سنجش توانمندسازی کارکنان,پرسشنامه میزان توانمندسازی کارکنان,پرسشنامه سنجش توانمندسازی کارکنان در سازمان
فایل|دانلود خلاصه کتاب مدیریت بر آینده با تکنولوژی فردا / دکتر ابراهیم محمودزاده / سازمان مدیریت صنعتی|
- دانلود خلاصه کتاب مدیریت بر آینده با تکنولوژی فردا , دکتر ابراهیم محمودزاده , سازمان مدیریت صنعتی
فایل|بررسي سازمان بهداشت جهاني و اساسنامه و تاريخچه آن|
- بررسي سازمان بهداشت جهاني و اساسنامه و تاريخچه آن
فایل|تحقیق مديريت انگيزش در سازمان|
- مديريت انگيزش در سازمان,انگیزش در مدیریت رفتار سازمانی,مديريت انگيزش سازمانی,انگیزش در مدیریت سازمانی,انگیزش در مدیریت سازمان,اهمیت انگیزش در مدیریت سازمان,مقاله اهمیت انگیزش در مدیریت سازمانی,نقش اهمیت انگیزش در مدیریت سازمان
فایل|1- بررسی رابطه بین توانمند سازی کارکنان با استقرار مدیریت کیفیت جامع در سازمان جهاد کشاورزی|
- مدیریت کیفیت جامع ،توانمند سازی کارکنان ،سازمان،,مدیریت
فایل|تحقیق سازمان امورمالیاتی|
- تحقیق سازمان امورمالیاتی,مبانی نظری سازمان امورمالیاتی,ادبیات نظری سازمان امورمالیاتی,پیشینه تحقیق سازمان امورمالیاتی,سازمان امورمالیاتی فصل دوم پابان نامه,پریوال سازمان امورمالیاتی,سازمان امورمالیاتی
فایل|پاورپوینت فصل سوم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان با موضوع خلاقیت و نوآوری|
- فصل سوم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان,دانلود فصل سوم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان,پاورپوینت فصل سوم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان,نکات فصل سوم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان,کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان
فایل|پاورپوینت مراحل پیاده سازی راه حل برنامه ریزی منابع سازمان ERP Implementation|
- دانلود پاورپوینت با موضوع مراحل پیاده سازی راه حل برنامه ریزی منابع سازمان ERP Implementation ,پاورپوینت با موضوع مراحل پیاده سازی راه حل برنامه ریزی منابع سازمان ERP Implementation ,پاورپوینت مراحل پیاده سازی راه حل برنامه ریزی منابع سازمان ERP
فایل|ضرورت کیفیت خدمات در سازمان ها و روش های اندازه گیری و افزایش آن|
- ابعاد efqm,ابعاد مدل efqm,پایان نامه مدل سروکوال,انواع مدل های تعالی سازمانی,مدل سروکوال کیفیت خدمات,کیفیت خدمات در سازمان,ارزیابی کیفیت خدمات سازمان,کیفیت در سازمان های خدماتی,مدلهای اندازه گیری کیفیت خدمات,مدل راهبردی کیفیت خدمات,ارائه مدل هایی برای سنجش کیفیت خدمات,استفاده از مدل سروکوال در ارزیابی کیفیت خدمات
فایل|تحقیق تاثیر تغيير مديريت در ايجاد تنش یک سازمان|
- تغيير مديريت , تنش در سازمان, تحقیق تنش در سازمان, دانلود تحقیق در مورد تنش در سازمان, دانلود تحقیق تنش در سازمان, تحقیق در موردتنش در سازمان, پاورپوینت تنش در سازمان, دانلود مقاله تنش در سازمان, تحقیق آماده در مورد تنش در سازمان, دانلود مقاله تنش در,,,
فایل|پاورپوینت سازمان ها: سیستم های عقلایی، طبیعی و باز|
- سطوح نظریات سازمانی,دلایل اهمیت سازمان ها,اثرات منفی سازمان ها,وجوه اشتراک سازمان ها,ارکان سازمان,سازمان ها به عنوان سیستم های عقلایی,سیستم های عقلایی,دیدگاه سیستم طبیعی,ساختار عقلایی,ساختار ارگانیک,سیستم های باز در سازمان
فایل|دانلود جزوه مبانی سازمان و مدیریت خانم طاهره فیضی|
- جزوه مبانی سازمان و مدیریت
فایل|مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهش تعاریف و دیدگاه های سازمان یادگیرنده|
- مبانی نظری و سوابق تحقیق تعاریف سازمان یادگیرنده,دانلود مبانی نظری مدل های سازمان یادگیرنده,ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ابعاد سازمان یادگیرنده,سوابق پژوهش و مبانی نظری نظریه های سازمان یادگیرنده,دانلود چارچوب نظری سازمان یادگیرنده,آریا فایل
فایل|مبانی نظری ارزیابی ارتباط فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در سازمان|
- مدیریت دانش,فرهنگ سازمانی,رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش,رابطه فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش,بررسی استقرار مدیریت دانش در شهرداری تهران,بررسی فرهنگ سازمانی در شهرداری تهران,مبانی نظری رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش
فایل|حكومت، سازمان هاي اداري و سياسي|
- حکومت, سازمان های اداری و سیاسی
فایل|پاورپوینت فصل هشتم کتاب تئوری و طراحی سازمان (جلد دوم) تالیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی|
- پاورپوینت فصل هشتم کتاب تئوری و طراحی سازمان (جلد دوم) تالیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی با موضوع نوآوری و تغییر ,فصل هشتم کتاب تئوری و طراحی سازمان (جلد دوم) تالیف ریچارد ال دفت,پاورپوینت فصل هشتم کتاب تئوری و طراحی سازمان پارساییان و اعرابی ,پاورپوینت نوآوری و تغییر
فایل|پرسشنامه اثرگذاری انگیزش بر عملکرد رفتار افراد در سازمان|
- پرسشنامه انگیزش,پرسشنامه عملکرد رفتار,پرسشنامه عملکرد رفتار فرد,پرسشنامه عملکرد رفتار فرد در سازمان ها
فایل|مدیریت سیستمهای پاداش و عوامل اثرگذاری بر خط مشی های مدیریت پاداش در سازمان و رابطه آن با مفاهیم مختلف|
- رابطه پاداش و انگیزش,مبانی اعطای پاداش,مدیریت سیستمهای پاداش,ویژگیهای سیستم پاداش,جایگاه نظام پاداش در مدیریت منابع انسانی,روشهای متداول پرداخت پاداش به مدیران,ارتباط سیستم ارزیابی عملکرد با پاداش,چارچوبی برای مدیریت پاداش برپایه ملاک EBRM,عوامل اثرگذار بر خط مشی های مدیریت پاداش
فایل|فساد اداری در سازمان و ارائه چارچوبی جهت کاهش آن|
- راهکارهای کاهش فساد اداری,عوامل موثر بر کاهش فساد اداری,راه های کاهش فساد اداری,فساد اداری در بانکها,فساد اداری در نظام بانکی,فساد اداری سازمانهای دولتی,فساد اداری در سازمان های دولتی,آسیب شناسی فساد اداری در ایران,عوامل سازمانی و مدیریتی موثر بر فساد اداری,پایان نامه فساد اداری,دانلود پایان نامه فساد اداری,پایان نامه در خصوص فساد اداری,پایان نامه در مورد فساد اداری
فایل|تحقیق سازمان غيردولتي|
- تحقیق سازمان غيردولتي,قوانین سازمان غيردولتي,اصول سازمان غيردولتي ,دانلود مقاله سازمان غيردولتي ,تحقیق در مورد سازمان غيردولتي, تحقیق مدیریت سازمان غيردولتي ,احکام سازمان غيردولتي,انواع سازمانهای غیردولتی,سازمان های غیردولتی و حقوق بشر
فایل|تحقیق در مورد تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان|
- رفتار سازمانی, فناوری اطلاعات, ساختار سازمان, سازمان های مدرن
فایل|پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری (اهداف بازرگاني و سازمان بازاریابی)|
- کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری,کتاب بازاريابي و مديريت بازار حسن الوداری,کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری,دانلود کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری,پاورپوینت کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری,فصل ششم کتاب بازاريابي و,,,
فایل|بررسی و ارزیابی میزان رضایتمندی در سازمان بیمه|
- بررسی و ارزیابی میزان رضایتمندی در سازمان بیمه
فایل|بررسی روابط بین رهبری تحول گرا،رضایت و تعهد كارمندان در سازمان ها|
- بررسی روابط بین رهبری تحول گرا،رضایت و تعهد كارمندان در سازمان ها
فایل|پاورپوینت سیستم های برنامه ریزی سازمان ERP در ایران|
- پاورپوینت سازمان ERP , پاورپوینت , سیستم های برنامه ریزی , سازمان erp
فایل|پاورپوینت رویکرد اقتضایی و پست مدرنیسم به سازمان و مدیریت|
- سیر تکامل تئوری سازمان,ساختارهای ماشینی,ساختارهای ارگانیکی,دیدگاه مصالحه جویانه اقتضایی,دگرگونی های سازمانی در دیدگاه پست مدرنیسم,رویکرد اقتضایی در سازمان,رویکرد پست مدرنیسم به سازمان,رویکرد پست مدرنیسم به مدیریت
فایل|تحليل مکاني دما، بارش و تبخير و تعرق در ايستگاه هاي سازمان هواشناسي و اقليم شناسي كشاورزي|
- تحليل مکاني دما, بارش و تبخير و تعرق در ايستگاه هاي سازمان هواشناسي و اقليم شناسي كشاورزي